Alla inlägg under februari 2018

Av Per Hammarström - 2 februari 2018 10:00

Jag får inte plats med alla grejer som jag har här hemma och det blir bara mer och mer grejer hela tiden. Nu är det så att jag har så myckt grejer hemma att det inte finns en tom yta i hela huset så det är dags att bygga ett förråd på tomten. Jag har ju en stor tomt med mycket yta som man borde använda sig av och ett extra förråd på tomten vore ju perfekt. Frågan är nu om jag ska köpa en förråd byggsats och smälla upp förrådet på en helg eller om jag ska bygga ett förråd med lösvirke vilket är betydligt mer omständigt och det kommer troligtvis att ta mycket längre tid. Jag har läst lite om detta på byggsatshuset - Förråd byggsats eller bygga själv? och jag har kommit fram till att det är betydligt enklare att bara köpa en byggsats även om det möjligtvis kanske blir lite dyrare än att bygga ett enkelt förråd med lösvirke. Men fördelarna överväger ändå ganska mycket.

Förråd Byggsats  

Det ska bli väldigt skönt att få ett helt förråd till där jag kan förvara alla grejer. Egentligen kanske man bör kasta lite saker så att man får mer utrymme men det är inte riktigt min grej, man har väl alltid användning av saker och ting förr eller senare för annars skulle man inte ha köpt grejerna från första början och jag tycker att det är synd att bara slänga sakerna. Om man säljer på blocket så är det ju bra och då kan man få lite extra pengar också men jag vet inte om jag orkar hålla på och lägga upp annonser på blocket, det är liksom inte värt besväret enligt mig.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards